Xornadas de Portas Abertas O Castro British International School

Desde o CINTECX buscamos transmitir á sociedade en xeral non só todas as actividades que realizamos, senón tamén que a tecnoloxía nos axuda a lograr unha sociedade industrial e sostible comprometida coa conservación do planeta. Por iso abrimos as portas do noso Centro ao Colexio Ou Castro British International School Vigo.

Dentro do marco do programa Divulgando Ciencia Singular realizaranse visitas de centos de alumnos, colexios e institutos galegos, onde coñecen guiados polo persoal investigador do centro, os diferentes laboratorios e proxectos que están a levar a cabo os nosos grupos, relacionados coa enxeñería industrial e a enxeñería mineira e enerxética. Realízanse actividades visuais e prácticas organizadas polo persoal do noso centro, os estudantes achéganse entre outros ao campo da enxeñería biomédica, aos biomateriais e as súas contribucións para mellorar a calidade de vida da sociedade. Podendo ver de primeira man o uso dos recursos mariños con fins biotecnolóxicos e ambientais e vivir experiencias prácticas sobre temas relacionados coas reaccións de combustión química. Tamén poden realizar probas básicas con mostraxe real sobre o comportamento do macizo rochoso no laboratorio de mecánica de rocas e probar os métodos utilizados para a avaliación de calquera tratamento de conservación do patrimonio cultural como o grafiti.