A UVigo recibirá da Xunta de Galicia 2,7 m€ para a adquisición de equipamento científico-técnico

A Xunta de Galicia achegará á Universidade de Vigo 2.766.817 euros no marco convenio de colaboración para a adquisición e mellora de equipamento e instalacións científico-técnicas coas universidades do SUG. O acordo foi asinado este martes polos reitores de Vigo, Manuel Reigosa, de Santiago de Compostela, Antonio López e da Coruña, Julio Abalde co conselleiro de Cultura, Educación e Universidade, Román Rodríguez.

O montante total destas axudas é de 7 millóns para as tres universidades, correspondendo 3,2 m€ a Santiago e 900.000 € á Coruña. As institucións académicas poderán destinar estes fondos a sufragar gastos de equipamento dos grupos, institutos e centros de investigación e de unidades docentes, sempre que estean incluídos ou asociados á realización de proxectos de investigación, a equipamento científico e para infraestruturas de investigación, á elaboración de proxectos de obras ou reformas, á dotación de laboratorios e ás ferramentas de xestión do coñecemento e información tales como aplicacións informáticas, bases de datos ou licenzas software entre outros.

Ler a noticia completa no DUVI